FACTS ABOUT ME

- jag älskar att ha lockigt hår, så lockar det väldigt ofta
- jag har typ tix och fixar och rättar till/slänger med mitt hår heeeela tiden
- jag har verkligen jättefula naglar just nu, ska försöka komma iväg till en salong och fixa dom
- jag har ganska svårt för att bli ordentligt brun/solbränd
- älskar att ha smycken, måste alltid ha nånting på mig som en klocka, ring eller halsband tex.
- jag kollar instagram och twitter heeela tiden haha
- jag köper oftast kläder på gina, bikbok och h&m tror jag
- det är inte många som känner mig som vet vad jag heter i mellannamn, bara mina närmaste
- jag får ofta höra att folk tycker att jag "bitchblickar" fast det gör jag verkligen inte! 

Kommentarer
Postat av: marina

sv. Så lite så. :)
Tack så hemskt mycket. :)

2013-08-24 @ 11:24:49
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Josefine

roligt med såna här listor! :)

Svar: va kul att det uppskattas, ska försöka fixa fler i framtiden!
Julia Karlsson

2013-08-24 @ 11:46:56
URL: http://hosjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0