FACTS ABOUT ME

Jag är väääldigt kittlig.
Jag är beroende av handkräm, använder det flera gånger om dagen och har en liten tub i väskan haha.
Jag är en "Foooer", alltså ett fan av världens bästa killar The Fooo (Felix, Omar, Oscar, Ogge) Sök på dem på youtube, dessa killar betyder så mycket för mig.
Min kamera är en Nikon D3100 och min mobil en iPhone 5c.
Jag lockar/plattar håret i princip varje dag.
Jag har både twitter (@jjuliakarlssoon) och instagram (@juliakael).
Folk kallar mig galen, satt utanför killarnas studio i 11 timmar förra veckan utan varken mat eller toabesök i regn och kyla, haha.
Jag har ganska många killkompisar men mina närmaste är Oskar, Simon & Gustav skulle jag nog tro.
Jag håller aaaalltid på med mitt hår.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Denhär Simon verkar vara riktigt snygg!

2013-11-04 @ 22:55:22
Postat av: Sandra

Sv: Haha, jahaa så kul! Jag har nog alltid gillat Felix mest :p

2013-11-05 @ 21:09:25
URL: http://sandralunmans.blogg.se
Postat av: Linnea

Vad gör vi inte för våra killar? :*

Btw känner du hon där uppe... HAHA

2013-11-06 @ 21:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0