FRIDAY TOMORROW

Hej hörrni! 
Idag efter allt jobb så åkte jag för att möta Issa på stan, vi fikade och pratade och det var hur mysigt som helst! Så glad att jag har henne! Vi kan verkligen prata om det mesta, så himla skönt! Iallafall.. efter det åkte jag hem, pluggade och tog sen en lång dusch så jag är fräsch inför imorgon! Vilken dag det kommer bli! Och minst sagt en lika bra helg, men mer om allt detta får ni veta senare! 
Glöm inte bort att vara med i min tävling också där ni kan vinna ett superfint armband! 
Nu ska jag måla naglarna, kolla några sista grejer och sen sova! Hoppas ni får en bra dag imorgon, godnatt på er! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: marina

sv. Härligt att höra. :) det är sådär med mig, har blivit förkyld.

2013-10-11 @ 11:22:17
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0