SEPTEMBER

Godmorgon finisar! 
Hoppas ni alla sovit gott och att ni har en bra dag framför er. 
1 september idag också, då brukar jag alltid säga att det officiellt är höst... och det känns det verkligen som! Gick ut för att ta några outfitbilder till er och jag frös faktiskt! För första gången på länge! Och måste säga att bilderna faktiskt såg ganska höstiga ut! 
Nu ska jag snart åka ner på stan för att träffa några kompisar, och när jag kommer hem har jag BIG NEWS att berätta för er, lite såhär i sista minuten! Så glöm inte att kika in på bloggen lite senare och uppdatera den flitigt, puss! 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg, allt bra? :D

Kram!

2013-09-01 @ 13:36:00
URL: http://malins.forme.se
Postat av: Julia

Älskar dina ringar! Vart kommer dom ifrån? :)

2013-09-01 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0