LÖRDAG

Hej mina finaste! 
Befinner mig just nu på stan tillsammans med Linnea och Sofie! Vi håller på att filma det sista till tävlingen på vfm! Och håll i hatten guys det här blir faktiskt sjukt bra! Nej, nu ska vi fortsätta blåsa upp ballonger med helium.. ha en grym lördag så hörs vi senare! Puss! 

ATT ÄLSKA NÅGON SÅ MYCKET ATT DET GÖR ONT I EN SJÄLV

- Kärlek är svårt, mina fina läsare.

KEEP IT CLASSY

- Vad tycker ni om när jag fixar inspirationsoutfits till er? Ska jag fortsätta? 
 
whoohoohe
 

TODAYS DETAILS

Hej hörrni! 
Har haft en bra dag idag och det hoppas jag att ni också haft! Mötte upp Sofie & Linnea på stan efter skolan och gick runt och kikade, pratade lite och planerade inför helgen.
Nu har jag precis ätit lite, duschat och nu ska jag bara ta det lugnt och tagga inför fredag imorgon och sen en fullspäckad helg! Vi hörs senare mina fina, puss! 
 

MAKE A WISH

Hej på er!
Slutade tolv idag vilket var otroligt skönt och välbehövligt! Då åkte jag och Sofie hem till mig och passade på att fota lite så har mycket nya bilder nu, planerar ny header bland annat!
Nu ska jag snart äta lite, har inte ätit någonting på hela dagen, hann inte med frukost och glömde helt bort lunchen. Inte bra, verkligen inte! I alla fall så efter det åker vi iväg till min kusin som ska ha släktkalas, mys! Hoppas ni får en bra kväll, puss! 
 

FRIENDS

När jag som mest behöver det kommer mina fina vänner och drar med mig på bio. Tack för att ni finns, älskar er till tusen mina bästa! 
 
 

TODAY + 2 FRÅN IGÅR

Hej hörrni! 
Hoppas ni haft en bra dag, trots att jag inte haft det... Började dagen med en pw imorse och kände mig både pigg och glad efter det. Dock övergick det till trötthet, huvudvärk och allmänt dåligt humör. Fick som tur var sluta en timme tidigare och då åkte jag hem och vilade, så nu känns det lite bättre i alla fall! Wellwell, ska inte klaga mer nu.. men hoppas allt är bra med er så hörs vi senare! Puss! 
 
 

PERFECT DAY

Hej guuuys! 
Har verkligen haft en grym dag idag, det har varit så himla kul! Världens bästa umgänge, perfekt väder och ja, en allmänt bra dag helt enkelt! Hur har eran dag varit? 
Bjuder på lite bilder istället för att skriva ett sjukt långt inlägg om vad vi gjort idag. För ni vet vad dom säger, en bild säger mer än tusen ord! 
 
 

FÖRSTA HÖSTOUTFITEN

Vad tycker ni?
 
höst

GODMORGON BLOGGISEN

Godmorgon bästa ni! 

Idag kommer jag att åka över till grannstaden och spendera dagen där med my girls. Kommer bli både kul och mysigt känner jag på mig! Tar med mig kameran också, så bilder kommer lite senare! Vi ska fortsätta spela in till "The Fooo - tävlingen"! Men nu måste jag börja fixa mig annars hinner jag aldrig, haha! Hoppas ni får en grym dag, puss!
 
Så länge får ni del 1 av våran video! 

I CANT WAIT FOR MY WEDDING DAY

Kan inte bara vara jag som verkligen drömt om min bröllopsdag sen jag var riktigt liten, åh! Tittar ofta omkring efter klänningar, tårtor, dekorationer osv. redan haha! 

NEW IN - WHITE CLUTCH

Min nya favorit, visst är den snygg?
 

STAN

Hej finisar! 
Har precis mött upp mina favorittjejer på stan och just nu sitter jag & Elisabeth och käkar lunch. Supertrevligt! Ska spendera dagen här och fixa massor av saker till en The Fooo tävling! Får hoppas det blir bra! Ha en bra lördag readers, puss ♥
 
 
 

FACTS ABOUT ME

- jag älskar att ha lockigt hår, så lockar det väldigt ofta
- jag har typ tix och fixar och rättar till/slänger med mitt hår heeeela tiden
- jag har verkligen jättefula naglar just nu, ska försöka komma iväg till en salong och fixa dom
- jag har ganska svårt för att bli ordentligt brun/solbränd
- älskar att ha smycken, måste alltid ha nånting på mig som en klocka, ring eller halsband tex.
- jag kollar instagram och twitter heeela tiden haha
- jag köper oftast kläder på gina, bikbok och h&m tror jag
- det är inte många som känner mig som vet vad jag heter i mellannamn, bara mina närmaste
- jag får ofta höra att folk tycker att jag "bitchblickar" fast det gör jag verkligen inte! 

FRIDAY

Hej bloggisen! 
Åh va skönt med fredag, eller hur? Idag tog jag en fika på stan med Sofie efter skolan och pratade lite om allt möjligt! Störtmysigt! 
Nu har mina kusiner + moster och Kristian kommit och dom ska bo här över helgen så det blir en skön hemmakväll nu! Ha en fin fredag, puss ♥ 
 
 

MY HAIR

Får ofta mycket komplimanger för mitt hår och måste säga att jag är ganska nöjd med det! Vill dock ha liiite längre! Hur ser erat drömhår ut? ♥
 
 

VIDEO - MIN SOMMAR

Har fått massor av härliga kommentarer på mitt inlägg där jag delar med mig av mina sommarbilder, har nu därför klippt ihop en liten video till er. Saknar sommaren redan alltså...
  

BRA DAG

Hej fina ni! 

Gick in på bloggen från mobilen idag och upptäckte att jag fått massoooor av kommentarer, samt slagit mitt besöksrekord. Blev verkligen superglad och upptäckte sen att Blogg.se länkat mig vilket var otroligt kul! 
Så hej alla nya läsare, hoppas ni gillar vad ni läser och att ni stannar kvar! ♥
Nu har jag precis varit på gymmet och ska ta mig en snabb dusch innan idol börjar! Ha en bra kväll, så hörs vi senare, puss! 
 

★ SUMMER 2013 ★


LAST NIGHT WAS FUN, I WISH WE COULD DO IT AGAIN

Hej på er!
Tar en day off idag och bara chillar hemma och vilar upp mig inför skolan som börjar igen imorgon. Är dessutom heeeeeeeelt körd efter gårdagen men så jävla kul det var! Killarna är verkligen bäst i världen och vi är alla så stolta över dem och hur långt dem kommit på bara några månader! Kommer lägga upp bilder och skriva mer detaljerat om dagen när jag hinner, puss! 
 
stort tack för alla fina kommentarer förresten, blir så glad! Fortsätt gärna med det! 
 

GODMORGON

Godmorgon finaste ni! 
Yes nu sitter jag och mina tjejer i bilen påväg till Stockholm! Sjukt taggade är vi! Ska bli så himla kul! Ville bara uppdatera er lite och hoppas ni får en bra dag! Puss!


BYE BYE PERFECTION

Hej mina finaste! 
Det händer mycket just nu alltså. Har precis kommit hem från stan och nu ska jag lite snabbt byta om innan grannarna kommer över på kräftskiva! Mysigt! 
Imorgon kommer jag kliva upp kring klockan 5 och åka till Stockholm för att se The Fooo (mina finaste killar!) på sommarkrysset! Ska bli så sjukt kul! Är galet taggad! Någon som ska dit?
Nej nu måste jag skynda mig, men här nedan ser ni hur jag ser ut idag! Vi bloggas senare, puss! 
 
Favorittröjan på också, gillar ni den?
 

FASHION IS ALL I KNOW

Fixade ett litet collage till er, vad tycker ni? Vill ni se fler? 
 
Untitled #37

TROUBLE IS MY ONLY FRIEND, AND HE´S BACK AGAIN

Nu drar jag iväg på släktkalas! Vi hörs senare, puss! 

LOVE WILL SET ME FREE

Hej finaste ni!
Idag har jag haft en grym dag med mina bästa tjejer. Det var så himla kul och jag hoppas att vi snart gör om det! Är allt bra med er förresten? Själv är det toppen! Taggar sommarkrysset på lördag! Åååh kommer bli bäst! 
Ska försöka sova nu, men vi hörs imorgon! Puss! 
 

NEW NAILPOLISH

 

EN SÅN SOM DU

Tack för att du finns där, oavsett om jag är lycklig eller olycklig. Tack för att du finns där när jag faller, och även när jag reser mig. Några av mitt livs roligaste stunder har jag delat med dig men även några av mitt livs sorgligaste. Alla borde ha en sån som du vid sin sida och jag tackar dig enormt för att du är du, för du är bland det bästa jag har.

PINK

 
Vad tycker ni om den här tröjan? - själv älskar jag den! Så härlig färg och den är så otroligt skön! Har inte använt den så mycket då jag inte tycker om att den är kortare där fram och längre där bak, men ångrar ändå inte att jag köpte den!
 

SHOW NO LOVE, LOVE WILL GET YOU KILLED

Har haft fullt upp i några dagar nu, och pågrund av detta har bloggen blivit stillastående med lite tråkiga inlägg men nu kommer jag blogga som vanligt igen! Glöm då inte att kika in redan lite senare för uppdatering! Puss!
 
 

HELGEN

Hej på er! 
Helgen har varit den absolut bästa på länge, har träffat världens finaste Omar både lördag och söndag, har dessutom haft superkul med underbara människor! Kan inte säga så mycket mer än att jag har haft det bäst helt enkelt och jag vill tacka alla som varit med och gjort helgen grym, love you all! 
Ska nu låta bilderna tala för sig själva, haha! Har typ 100 till men bjuder på några nu i allafall! Så som man brukar säga: en bild säger mer än tusen ord.
 

OMAR

Hej finisar! 

Asså shit vilken grym dag jag haft! Bästa på länge! Tack till tusen Omar, Wilnur, Issa, Elisabeth, Sofie och Linnea för dagen! Love you all! Vet inte alls hur jag ska skriva det här men yes, vi träffade självaste Omar Rudberg och hans mamma idag! Är så himla lycklig och Omar är verkligen världens sötaste och gulligaste! Och likaså hans mamma! 
Tänkte höra om det finns några Foooers eller andra bloggläsare som vill att jag skriver detaljerat om dagen? 
Så länge delar jag med mig av en bild på mig och Omar, puss! 

AUGUSTI

Att det redan är augusti är faktiskt helt sjukt... vart tog sommaren vägen? Har redan ångest över att det snart är vinter, mörkt och alldeles för kallt! Ska i alla fall försöka njuta av den här månaden med dessa planer inbokade:
  • 3 augusti - spontantripp till en stad ganska nära oss med mina fina tjejer där vi ska göra något otroligt kul! (hoppas vi) Kan inte avslöja så mycket mer ännu men bilder kommer kan jag lova! 
  • 5 augusti - tagga Gröna Lund! Wohoo här ska åkas! 
  • 9 augusti - kräftfiske med släkten!
  • 17 augusti - mina favoritkillar "The Fooo" uppträder på sommarkrysset så kommer hänga på grönan hela dagen! Komsikomsi och träffa mig! 
  • 19 augusti - skolan börjar..
Yes, så ser det ut för mig framöver! Är sjukt pepp på allt förutom skolstarten då! Hoppas på att augusti blir en bra månad och att vädret blir på topp! 
 
 



RSS 2.0