2013

Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014?
- Festa mer, träna mer, ha så jävla roligt, satsa mer på skolan och bloggen.

 

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
- Att jag fått så många nya vänner, The Fooo, sommaren och alla gånger jag åkte till Stockholm!

 

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat haha, och kläder!

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Finns mycket som har gjort mig glad i år, all fantastiskt rolig dans och alla underbara bloggläsare till exempel.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
- Wake Me Up, #Fail, Under The Sun, Carry You Home osv.

 

Vem har du umgåts med mest?
- Måste nog vara Sara!

 

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Gick i skolan, var bra jävla glad, umgicks med kompisar, öppnade presenter, åt god mat och var på öppet hus inför gymnasiet!

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
- En pojkvän.

De bästa nya människorna du träffade?
- Issa, mina fina danstjejer, många fina killkompisar... åh det finns så många! 

 

Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år?
- Bättre, så galet jävla mycket bättre.

 

Blev du kär?
- Ja.

 

Vilka länder besökte du?
- Spanien!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
- Ha kul, lev livet, må bra! 


Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Svar;
Jag ska snart till min mamma :)
Vad har du önskat dig i julklapp? :D

2013-12-22 @ 19:47:33
URL: http://nattstad.se/ttheresebjorkman
Postat av: Emelie

Åh jag vill också till Spanien! :)

2013-12-22 @ 20:33:05
URL: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: Lovisa

hmm..brukar du festa?;)

2013-12-27 @ 01:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0