JAG

Jag lyssnar just nu på – många låtar från dansen, vilket är bra för dom gör mig oftast glad.
Kärleken är – underbar. 
Jag gillar att – mysa, pussas & skratta.
Sist jag grät var - härom kvällen.
Min mobiltelefon är - ganska ny, vit och typ min favorit ägodel.
När jag vaknar på morgonen – är jag så sjukt trött att jag ofta somnar om och försover mig.
Innan jag går och lägger mig – kollar jag instagram, twitter, facebook osv. en sista gång för dagen.
Jag vill verkligen – må bra och vara lyckligt kär.
Vart reste du sist? Spanien!
Liknar du din mamma eller pappa? båda! 
Ler du ofta? - ja det skulle jag säga att jag gör! Jag försöker i alla fall.
Gillar du skolan? Ja, faktiskt. 
Värsta ämne? Fysik eller något sånt, haha.
Favoritämne? Engelska
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0