LÖRDAG PÅ STAN

Hej finisar!
Hoppas ni alla haft en bra dag och att ni haft lika fint väder som vi har haft här! Började dagen idag med god frukost innan jag och mamma åkte ner på stan för att kika på tapet, köpa lite nya träningskläder och samt käka lunch. Efter det mötte jag upp Johanna, vi gick runt och kollade lite, pratade, fikade och lite så. Det var jättemysigt! Nu har jag precis kommit hem, plockat lite på mitt rum och nu ska jag ta en dusch innan vi ska ha familjemiddag här hemma! 
Ha det så bra fina ni och glöm inte kika in ikväll för bättre uppdatering! Puss! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: selmishiz

hejsan snälla var med i min veckans blogg :)

2013-09-22 @ 19:20:37
URL: http://selmishiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0