STOCKHOLM FREDAG DEN 24 JANUARI

Hej och godmorgon på er godingar! 
Nu ska jag berätta något riktigt roligt... det är nämligen såhär att igår fick jag och Sara veta att vi ska få åka iväg till Stockholm den 24 januari, helt gratis! För att se på massa dans och sedan sitta som "jury" och bestämma vilka dansshower/förreställningar vi ska ta hem till våran lilla stad!
Åh, det ska bli så sjukt kul! Allt är betalat av ett kulturcenter här så det är bara att sätta sig på tåget den 24:e, rulla mot Stockholm, se på massa härlig dans, bli inspirerad, diskutera och döma, sen även shoppa och gå runt lite på stan! Är galet taggad och väldigt tacksam för att våran skola valde just mig och Sara! 
 
Måste säga att mest är jag så attans himla glad över att få komma iväg till favoritstaden igen! Ska bli så härligt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

låter super roligt ju! :D

Skulle bli superglad och du ville kika in våran mode och skönhets blogg. Vi är två tjejer som håller på att utbilda oss till stylister som äger den. Kram! :)

2014-01-16 @ 13:58:03
URL: http://nattstad.se/tobelieve
Postat av: Linda

fint

2014-01-16 @ 16:57:14
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0