I LOVE...

Fick detta superfina set från "I love..." i julklapp. Det är en massa olika duschkrämer med olika dofter. Alla luktar otroligt gott och förpackningarna är supersöta!
 
 

NEW BAG

Köpte denna igår. Var i behov av en ny väska och då hittade jag denna på H&M. Perfekt, är så nöjd! 
 

STAN HELA DAGEN

Hej babes! 
Har varit i stan hela dagen idag med två kompisar, det var supermysigt! Träffade även lite folk jag kände så det var kul! Sen shoppade jag en del också hehe, lovar att visa imorgon! 
Nu på kvällen har jag träffat Filip och Ante, haha dom är så jävla roliga! 
 
Har nu precis krupit ned i sängen och tänkte titta på film eller nått, hoppas ni haft en bra dag! Puss! 
 

HUR JAG LOCKAR MITT HÅR - VIDEO


Q/A

Har fått många frågor angående min outfit jag hade på julafton. Många har frågat vart jag köpt "halsbandet" men svaret är att det är inget halsband utan det är pärlor och paljetter som sitter fast på tröjan! 
 
 
Har även fått frågan vart man kan köpa "mattan" som syns här under och det är ingen matta utan en filt. Den finns att köpa på Hemtex, supermysig verkligen! 
 

THIS IS WHERE I BELONG

Hej darlings! 
Lite dålig uppdatering just nu då jag befinner mig hos min mormor. Imorgon ska vi åka och shoppa så då kommer jag uppdatera med outfitbilder och gejer. 
Hoppas ni haft en bra och mysig dag iallafall, puss! 
 
Från julafton:
 
 

COCONUT PASSION

 

NEW MAKEUP BRUSHES

Mina nya sminkborstar från beautyneeds som jag fick i julklapp
 
 

JULDAGEN

Hej på er! 
Hoppas ni alla hade en riktigt mysig och bra julafton igår och att ni fick det ni önskade er! Själv hade jag det superbra och är jättenöjd med allt, har så fin familj! Kommer självklart visa sen vad jag fick och visa bilder från igår och så.
Idag ska vi iväg på jullunch/middag till min farmor och farfar, ska bli mysigt!
 
Lite julklappar och grejer kommer upp senare så håll utkik, puss! 
 
 

GOD JUL UNDERBARA NI

 
 

LIKE A CHRISTMAS DREAM

Vad ska ni ha på er på julafton? Kör ni klassiskt i rött liknande det som jag satt ihop här nedan eller kör ni som jag och går efter er egen stil? Min outfit får ni se imorgon! 
juloutfits
 

VS FASHION SHOW 2013

Har ni sett årets Victoria´s Secret Fashion Show än? Om inte så kan ni se den på tv på julafton (imorgon alltså) klockan 20:00! Jag har redan kikat på den såklart, hehe! VSFS är verkligen höjdpunkten på året. Blir alltid så otroligt inspirerad och motiverad, dessutom är ju alla så otroligt vackra att man får rysningar.
 
Har ni någon favoritmodell förresten? Själv älskar jag Candice! Åh, min stora "girlcrush"!
 
 
 
 

DAN FÖRE DOPPAREDAN

Hej babes, allt bra såhär dan före? 
Med mig är det toppen! Har precis slagit in lite paket och väntar nu på att min favorit ska komma hit, Sara! Vi ska öppna julklappar, mysa, kolla VSFS, prata och äta massa gott! Kommer bli super! 
 
Vi bloggas senare, puss!
 

2013

Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014?
- Festa mer, träna mer, ha så jävla roligt, satsa mer på skolan och bloggen.

 

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
- Att jag fått så många nya vänner, The Fooo, sommaren och alla gånger jag åkte till Stockholm!

 

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat haha, och kläder!

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Finns mycket som har gjort mig glad i år, all fantastiskt rolig dans och alla underbara bloggläsare till exempel.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
- Wake Me Up, #Fail, Under The Sun, Carry You Home osv.

 

Vem har du umgåts med mest?
- Måste nog vara Sara!

 

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Gick i skolan, var bra jävla glad, umgicks med kompisar, öppnade presenter, åt god mat och var på öppet hus inför gymnasiet!

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
- En pojkvän.

De bästa nya människorna du träffade?
- Issa, mina fina danstjejer, många fina killkompisar... åh det finns så många! 

 

Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år?
- Bättre, så galet jävla mycket bättre.

 

Blev du kär?
- Ja.

 

Vilka länder besökte du?
- Spanien!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
- Ha kul, lev livet, må bra! 


SNEEKPEAK

Hela får ni se på julafton, puss! 
 

SKULL BAG

 

JULLOV

Hej bästa ni! 
Har äntligen jullov nu och ska träffa Linnea och Sofie idag för att kolla på "Believe" på bio. Ska bli himla kul! 
Sen ikväll kommer det över några på middag, kommer säkert bli trevligt! 
 
Såhär ser jag ut idag, puss!

SAKNAR PARADISET

 

PERFECT DAY

Hej bästa ni! 
Ber om ursäkt för den usla uppdateringen, ska bli bättre! I promise! Vad har ni gjort idag? Jag har varit på stan och julshoppat hela dagen, det var såå mysigt! Fick med mig lite grejer hem och fixade även lite julklappar! Hade med mig min fina Sara som sällskap, vilket gjorde dagen ännu bättre! 
 
Snapshot från min instagram, tagen idag. Följ mig gärna: @juliakael
 

Johnny Bulls

 
Untitled #53
 
Vilka tycker ni är snyggast? Svarta/bruna? 
 

FRUKTSALLAD

Hej hörrni! 
Har precis gjort i ordning en liten fruktsallad och ska nu ta och bara vila och titta på serier. Laddar stenhårt inför den här veckan med massor av julshow-rep. samt Lucia-rep och föreställningar! Kommer bli skitkul! Puss! 
 
 

COZY SOCKS

Bara jag som fullkomligt älskar sånna här strumpor? Fick två par nya i helgen, så sköna och mysiga ju! 
 
 

MYSDAG

Sitter på Wayne's med mamma och mormor, supermysigt! Vi har precis kollat runt lite i stan efter julklappar och nu ska vi kolla på Johnny Bulls åt mig innan vi ska hem och jag ska börja fixa mig inför dansen! Vi bloggas senare, puss!




DANS HELG

Hela helgen kommer bestå av dans, både uppvisningar och rep. Och jag är så taggad! Det ska bli så himla kul! Kommer bjuda på massor utav bilder titt som tätt så glöm inte uppdatera bloggen flitigt!
 
 

New Years Eve

En ganska exklusiv och verkligen nyårsinspirerad outfit med mycket glitter och glamour. Vad tycker ni?
 
New Years Eve
 

EFTERLÄNGTADE JULKÄNSLA

Hej på er! 
5:e december idag och äntligen snö! Som jag har längtat efter det, julkänslan kom direkt! Gick hem från bussen med julmusik i lurarna och med lätt snöfall, sååå mysigt!
Nu har jag iallafall precis kommit hem, har varit på skolan länge och repat massa dans! Så himla kul!
 
Tänkte nu ta och ha lite mys med mig själv innan det är dags att plugga inför sista provet imorgon.. puss! 
 
 

HÅR

Vore superkul att höra lite från er läsare... hur tar ni hand om erat hår? Vad använder ni för produkter? Har ni kort eller långt hår? Ljust eller mörkt? 
 
 

MYS ONSDAG

Hej på er, allt bra? 
Mötte upp min favorit Issa idag efter skolan för mysfika och lite snack. Så himla skönt, tacksam att jag har henne! Nu ska jag chilla, plugga och lite sånt! Puss! 
 
Såhär cozy hade vi deeeet! 
 
 

JULBAK

Hej finisar! 
Första advent och första december idag ju, därför bestämde jag, mamma och min lillebror oss för att julbaka idag. Vi har stått hela förmiddagen och det har varit sååå cozy! Har ni bakat inför julen än? 
 
 



RSS 2.0