GODMORGON

åååh vad jag älskar lördagar

BAL 2013

Gårdagskvällen spenderades med att fotografera och titta på fint uppklädda och balglada människor!
Och hjälp vad fina alla var! Tårarna var inte långt borta kan jag säga! Jag menar titta bara 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

FÄRGBOMB 4 - MAGIC BLUE

Åh, tycker blå är en jättehärlig färg! Gillar speciellt klänningen och jag tycker också att nagellacket är hur fint som helst! Har ni någon favorit av det ni ser här under?
 
 
 
MAGIC BLUE #2
 

FÄRGBOMB 3 - HAPPY YELLOW

Gult är en av sommarens trendfärger och jag måste säga att jag personligen tycker att det är himla snyggt! 
Håller ni med? Hiss/Diss? 
 
 
 
 
HAPPY YELLOW
 
 

BLOGLOVIN

Följ mig gärna på bloglovin och håll koll på när jag uppdaterar: Följ min blogg med Bloglovin
 

FÄRGBOMB 2 - SOFT GREEN

Valde att lägga fokus på accesoarer i grönt då jag tycker att en färgad accesoar verkligen lyfter upp en hel outfit och då jag gillar grönt mer på accesoarer än kläder! Vad tycker ni?
 
 
SOFT GREEN
 
 

HOLLISTER

 

FÄRGBOMB 1 - THINK PINK

Har gjort i ordning några fina inspirations inlägg till er med fokus på färg nu inför sommaren. Kommer lägga upp ett varje dag och idag kör vi på rosa! Hoppas ni gillar det! 
 
 
Think pink
 
 

RONJA

 
Har inte jag typ världens snyggaste och underbaraste vän? Så glad att jag har dig ♥ 

ON MY WAY HOME

På väg hem nu efter en toppen dag i Stockholm med mycket shopping & annat trevligt! Låter bilderna tala för sig själva! Puss!


STOCKHOLM

Godmorgon på er! Klockan är knappt 6 på morgonen och jag sitter nu på tåget mot Stockholm för att spendera en dag där med mina fina vänner! Shopping och mycket annat väntar så det ska bli jättekul! Hoppas ni får en underbar dag fina ni så hörs vi! Puss!


MY ROOM


CURLY

Mitt bästa tips för att lyfta upp en outfit eller se lite extra fin ut. - Locka håret! 
 

JUNI

Kan inte ens sätta ord på lyckan och glädjen jag känner just nu! - det är äntligen juni, det är sommarlov om 11 dagar, jag har världens finaste vänner vilket jag är otroligt tacksam över och sen har jag dessutom några grymma veckor som väntar framöver! 
 
 
  
 

BRÖLLOP

Den 18 maj 2013 var jag på ett himla fint bröllop. Allt var vackert och kyrkligt och vitt och de flesta grät och de spelades så så fin musik. Och brudparet var lyckliga! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

VÄLKOMMEN

Hej! Julia heter jag och är en spontan och glad tjej med intresse för mode, shopping, smink, skönhet och styling, samt fotografering. Spenderar mestadels av min lediga tid med att shoppa, inspireras, fika och umgås med mina vänner.  Lägger för det mesta pengar på kläder och skor, men vad gör det om hundra år! Puss & välkomna hit!

 Här sprider och delar jag min kärlek för mode & skönhet, samt lite annat. Hoppas ni är här för att stanna!

  
 



RSS 2.0