EVEN THOUGH IT HURTS I CAN’T SLOW DOWN


This is the end station. But I can’t move away from you. This is the edge of patience. But you won't prove yourself to me... Still you drain my soul and even though it hurts I can’t slow down, walls are closing in and I hit the ground. Whispers of tomorrow echo in my mind... Just one last time.

ESPRESSO HOUSE


VAD VILL NI SE I VIDEOINLÄGG?

Hej på er! 
Som ni märkt är jag hemma från Stockholm igen, sjukt trist om jag ska vara ärlig... haha! Hoppas iallafall att allt är bra med er och att ni har lika fint väder som jag har här hemma. Det är sol och jättevarmt! Love it! 
 
Förresten så har jag funderat på att börja göra videos. Det är sjukt kul faktiskt haha! Så... vad vill ni se i videoinlägg? Kom med förslag, kommentera massor! 
 
 

NEW IN FROM STOCKHOLM

 
 

LAGER 157

Tröja med fjäder på, topp från Bondelid, vitt linne, svarta leggins & vanliga jeans.
Detta fick följa med mig hem från Lager i tisdags, nöjd!
 

PACKA

Hej på er! 
Håller på och packar och fixar just nu, för imorgon åker jag nämligen till Stockholm! Ska bli så kul och jag ska dit för att hälsa på en kompis som jag saknar otroligt mycket, så det kommer bli grymt! Ska fixa massa tidsinställda till er och så kommer jag mobilblogga när jag kan.
Gårdagen spenderades hemma hos Sara för lite fotande, tacos-mys, film, tjejsnack, dans och massa annat kul! Så glad att jag har henne! Världens bästa, min favorittjej ♥
 
 
 

Build A Girl Competition

Hej mina bästa! 

Shit vilka dagar jag har haft! Har varit med Linnea både idag och igår och fixat till #BuildAGirlCompetition. Kommer bli så jävla bra! Och hur nice vore det inte att vinna liksom! Kommer tyvärr inte avslöja så mycket mer om tävlingen ännu men ni kommer få se massor av bilder efter att tävlingen avslutats! 
Kring 5, när jag och Linnea var klara mötte jag upp min finaste Ronja som jag inte träffat på evigheter kändes det som! Så skönt att ses igen, har saknat henne så! Vi gick mest runt och pratade och sådär.
När jag kom hem vid halv åtta kom Sofie förbi en snabbis för att bara prata lite och så, mys! 
Nu ska jag fixa lite och äta lite frukt som jag fixat och sen sova, för imorgon ska hela familjen iväg till Lager 157 för att shoppa lite! Kommer bli kul med en familjedag! Ha en bra kväll och sov så gott! Puss! 
 
 
 
 

SNÄLLA UNDERBARA SOMMAR TA ALDRIG SLUT

 

MYSIS

Godmorgon bästa! ♥

Har haft en riktigt bra morgon, tog en pw med mammi till affären för att köpa hårfärg till moster och när jag kom hem hade världens bästa Enestad favoritmarkerat en av mina tweets på twitter, gladgladglad! :D
Har förresten myst runt i denna hela morgonen, införskaffade mig den för ett par dagar sedan, hur skön som helst! Är supernöjd! Ha en grym dag så hörs vi senare, puss! 

RIGHT NOW

Hej bästa ni! Ska sticka ner och äta med fina släkten nu, tog några bilder nyss (ni får ha överseende med att dem är tagna i en 13årig killes rum). Men vi hörs senare, ha en grym fredagskväll, puss! 
 
 
 

PICS FROM LAST NIGHT

Hej på er! 
Kom precis hem från stan där jag varit med mamma en stund! Shoppat, ätit gott och haft det trevligt. Fick med mig några grejer hem som jag tänkte visa för er lite senare. Ikväll blir det grillmys med släkten och imorgon åker vi hem igen, ska faktiskt bli ganska skönt då jag inte varit hemma så mycket på länge. Nu ska jag försöka ta lite outfitbilder och fota dagens shopping, så glöm inte kika in lite senare! Puss!
 
Här kommer några bilder från gårdagen:
 

JORDGUBBAR

Hej lovelies! 
Åkte upp till min mormor igår, det är alltid så mysigt här! En liten, liten stad med typ 2 affärer och där kan man köpa färg och mat, haha! Idag åkte vi vidare till min moster och mina kusiner och här ska vi stanna tills på lördag, I think! Ska äta thaimat nu och sen blir det jordgubbar! Puss! 
 
 

FLOWERS

 

CARPE DIEM

 
Fick ett otroligt fint halsband av bästa mammi & pappi idag, åh är helt kär i det! Det står "Carpe Diem" som betyder "Fånga Dagen".

PACKAR

 
håller på och packar inför en tripp ner till en del av släkten som jag inte träffar så ofta, ska bli trevligt! Kommer hem redan imorgon så vi hörs då om jag inte hinner mobilblogga något ikväll, puss! 

2 Q/A

- Visst är dom! Jag köpte dom faktiskt på REA och då kostade dom 249:-, tror dock att de sänkt priset ännu mer nu till 199:- :)
 
- På Bellbox, min är köpt i butik men skulle tro att det även finns på hemsidan: www.bellbox.se :)

DAGENS SHOPPING

Tröja från JC, "Depend" nagellack från Lindex
 

RIPPED JEANS

 från ginatricot



RSS 2.0