HOME AGAIN

Hej hörrni!
Hemma från Stockholm igen nu, gårdagen var lyckad men samtidigt inte... slutade med tårar på tåget hem men det är inget vi behöver ta upp nu. I övrigt hade jag en grym dag med mycket fint folk omkring mig, har så underbara vänner! 
Idag ska jag bara ta det lugnt och sen ikväll möta en kompis på stan för lite shopping och prat, mys! 
 
Ha det bäst, puss! 
 
 

STOCKHOLM TOMORROW

Hej på er! 
Yes, som rubriken lyder så åker jag och två kompisar till Stockholm imorgon! Ska bli så sjukt kul och åh vad taggad jag är! Ska försöka uppdatera er under dagen men annars kommer bloggen uppdateras under torsdagen med massor av bilder och grejer! 
 
Hoppas ni får en grym dag imorgon ni också och att ni sover så gott! Godnatt, puss! 
bild från senast jag var i Stockholm ♥ 
 

SOME OF MY BIRTHDAY GIFTS

En litenliten del av det som jag fick i födelsedagspresent. Så otroligt nöjd, glad och tacksam! 
 
 
 

HÖSTLOV

Hej finisar! Allt bra? 
Själv är det toppen med mig! Har haft en bra dag och nu ikväll har jag haft en riktig "ta hand om mig själv kväll" och just nu ligger jag i sängen och äter B&J´s och planerar och bloggar. Very soft!
Höstlov nu också, så otroligt skönt! Dock har jag späckat schema nästintill hela veckan så någon vila blir det inte för min del men å andra sidan kommer det bli sjuuukt kul! Kommer träffa mycket folk under veckan, samt åka till Stockholm, Västerås, Örebro och några andra ställen så det kommer bli mycket resande för min del men kul ska det bli! 
 
Hoppas ni mår bra! Puss! 

GULD SMYCKEN

Mina favoritsmycken i guld. Enkla ringar, en snygg klocka och en halskedja.
 
 

RALPH LAUREN

Min nya parfym, åh den luktar så otroligt gott! Rekommenderar verkligen den! 
 

CHOCOLATE CUPCAKES

Bakade dessa till min födelsedag förra veckan, otroligt goda och lätta att göra! Recept? 
 
 

LATE NIGHT BLOGGING

Hej mina fina! Allt bra? 
Själv är det toppen med mig, har haft två riktigt bra dagar och imorgon väntar ännu en då släkten kommer över för att fira mig och pappa som fyllt år och sen händer det förhoppningsvis något kul på kvällen! Dessutom hoppas jag på att nästa vecka blir toppen och att veckan därefter (alltså lovet) blir ännu bättre! Kommer nämligen dra till Stockholm då med mina favoriter! Men mer om det senare! Nu har jag precis duschat, såhär kring ett på natten haha och nu ska jag snart sova! Så godnatt på er, puss!
 
 

MIN FÖDELSEDAG

Hej hörrni! 
Åh shit vad gårdagen var grym alltså, bästa födelsedagen! Tack vare mina fina vänner och min underbara familj blev den något alldeles speciellt! Jag började dagen med att äta mysfrukost på sängen och fira med min familj, efter det åkte jag till skolan där allt var ovanligt kul! Det hände massa grejer och jag blev firad och sånt. På eftermiddagen åkte jag och mina tjejer mot stan för att köpa med oss lite gott innan vi sen drog hem till mig där jag fick massor av presenter (både skämtpresenter och seriösa).
 
Tacktacktack mina fina läsare för alla gratulationer på kik, instagram osv. Och tack mina underbara vänner och min underbara familj! Love you all ♥ 
 

JUST AS SIMPLE

 
just as simple
 

HELGEN

Hej på er! 
Hoppas att allt är bra med er och att ni haft en superbra helg! Min har varit toppen faktiskt! I fredags spenderade jag kvällen och natten hemma hos Linnea tillsammans med mina fina tjejer, supermysigt var det! På lördagen sov vi länge, lagade pannkakor till frukost och hade en riktig mysdag! Och idag har jag varit och kollat på lite grejer till mitt rum med mamma innan släkten kom på fika. Har dessutom hunnit med att plugga och ta en pw. 
 
Nu ska jag fixa lite, så vi hörs senare, puss! 
 

WORK HARD PLAY HARD

Lite träningsinspiration inför hösten!
  • Jag försöker träna så mycket som möjligt när jag hinner, samt ut och gå pw ofta. Har bestämt mig för att när sommaren kommer så ska jag ha min drömkropp, jag ska vara nöjd!
  • Glöm inte bort att träna för att må bra och inte för att gå ner i vikt eller få en snygg kropp, det kommer bara på köpet! 
 

PANCAKES

Hemlagad myslunch med mina tjejer tidigare idag! Klassiska pannkakor med glass och sylt blev det!

STRESS

Hej bästa ni! 
Har precis varit ute och fotat några jättesnabba bilder då jag har jättebråttom! Ska packa, fixa om mig och sedan cykla iväg till bussen som jag nyss kom ifrån då jag ska iväg igen på kvällens festligheter! Kommer bli så kul! Hoppas ni haft en superbra dag & att ni får en toppenkväll! Puss! 
 
ber om ursäkt för otroligt slarviga och fula bilder
 

FRIDAY TOMORROW

Hej hörrni! 
Idag efter allt jobb så åkte jag för att möta Issa på stan, vi fikade och pratade och det var hur mysigt som helst! Så glad att jag har henne! Vi kan verkligen prata om det mesta, så himla skönt! Iallafall.. efter det åkte jag hem, pluggade och tog sen en lång dusch så jag är fräsch inför imorgon! Vilken dag det kommer bli! Och minst sagt en lika bra helg, men mer om allt detta får ni veta senare! 
Glöm inte bort att vara med i min tävling också där ni kan vinna ett superfint armband! 
Nu ska jag måla naglarna, kolla några sista grejer och sen sova! Hoppas ni får en bra dag imorgon, godnatt på er! ♥
 
 

WHICH ONE?

 
which one?
 

Godmorgon

Godmorgon hörrni! 
Har precis sprungit ifrån jobbet en snabbis för att köpa lite frukost! Åh så himla värt, det var supergott! Nu har butiken precis öppnat så ska gå ut och hjälpa till strax men ville bara uppdatera er lite! Hoppas ni får en bra dag, så hörs vi senare! Puss!
 
 

LIVET ÄR PÅ TOPP

Hej mina fina! 
Har haft en jättebra dag idag, påbörjade min prao i en klädaffär där jag kommer hjälpa till hela veckan! Är väldigt taggad, tror det kommer bli super! Men mer om det senare!
Just nu är det även fullt med hantverkare på mitt rum som jobbar och sliter för att jag ska få ett fint, nytt och fräscht rum! Åh vad jag längtar tills det blir klart! Dessutom fyller jag år snart, känns så otroligt bra! 
 
Hoppas allt är bra med er också och att jag smittat av lite glädje på er, puss! 
 

★ TÄVLING - VINN ARMBAND ★

Nu kan du vinna ett superfint armband!
Det enda du behöver göra är att kommentera och tala om att du är med! För större chans att vinna kan du dela tävlingen på din blogg, instagram eller något liknande. Samt kommentera klar och länka till inlägget/bilden. (Glöm inte heller att skriva din mailadress!) 
Väljer vinnnaren någon gång nästa vecka! Så klara, färdiga, kör! Lycka till! ♥ 
 

Men vad spelar det för jävla roll, om det inte kan bli vi nån gång?

Haft en riktigt bra dag idag, nu ska jag äta lite frukt och titta på serier eller någon bra film, puss! 
 
 

MYSFREDAG

Hej mina fina!
Allt bra med er? Själv är det toppen med mig, har nyss kommit hem från en supermysig kväll hemma hos Linnea. Vi lagade mat och tittade på våra bästa killar The Fooo på barnkanalen, samt skräckfilm. Med andra ord har jag haft en himla bra kväll vilket jag hoppas att ni också har haft!
Sov så gott nu så hörs vi, puss!
 


BREAKFAST

Är själv en av dom som slarvar lite med frukosten ibland, vilket inte alls är bra. Man behöver få i sig energi för att orka med dagen och det sägs ju faktiskt att frukosten är dagens viktigaste mål!
Här är några tips på god frukost:
  • Gör en smoothie på färska frukter och bär, supergott och nyttigt!
  • Koka gröt och ät tillsammans med lite mjölk och färska bär!
  • Keso/Kesella med nötter, torkad frukt! 
  • Lyxa till det lite och släng ihop bananpannkakor! 
Har ni något gott frukostrecept? Skriv gärna en kommentar och berätta! 
 

WHISLIST BIRTHDAY 2013

 
 
birthday 2013
Klicka på bilden för att se vart ni hittar sakerna, priser osv. 



RSS 2.0